Svarta ridbyxor

 
Jag skulle behöva ett par nya svarta ridbyxor. De jag har nu börjar sömmarna att lossna på så snart är det väl ingen skoning kvar på dom. Och såklart rider jag bara i helskodda ridbyxor, helt klart de jag sitter bäst i. Sitter som gjuten i sadeln. Okej, kanske inte alltid... Haha.
 
Men så är det detta jagande av ridbyxor. I alla dessa modeller, prisklasser och utseenden.
De klassiska John Whitaker ridbyxorna, svarta med röda sömmar, snyggt! Kostar 899 kr och finns här. Däremot har jag haft ett par tidigare som gått sönder i skoningen. Väldigt tråkigt när man lägger ner ganska mycket pengar på ridbyxor.
Sedan har jag kollat in Charlies kollektion med ridbyxor, svarta med snygga detaljer på bakfickorna. Kostar 799 kr och finns här. Dessa är riktigt snygga och de har även mudd i bensluten, ett stort plus!
Sist har jag gått upp ganska mycket i pris, men Kingslands Kelly Slim Fit. Kostar 1 699 kr och finns här. De har silikongrepp som skoning. Och de har lycra i benslutet. Synd att KL ligger så högt i pris bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0