Uteritt, isklumpar och trasig grimma

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Kommer till stallet och börjar med den vanliga, fixa maten till kvällen och lunchen i morgon, vattenhinken och plockar sedan fram alla saker inför en ridtur. Plockar med mig 2 IKEA-påsar fulla med hö, grimman och kameran för att gå ner och hämta min fina dam. Ställer påsarna bredvid hagen hopknutna och går in för att ta några snygga bilder. Dessvärre blev det inga bra bilder då damen inte var på humör för det. Sätter på henne grimman för att upptäcka att den är trasig. Whaat?! Antar att det blivit så pass kall/fryst så att när den slog i något så sprack hela skiten. Typiskt.
 
In i stallet, hämta ny grimma som hon bär prydligt på mittersta bilden, min dam vet hur man gör kan man säga. Hah. Göra i ordning totto för att sedan skritta iväg en sväng på ca 40 min. Mysigt! Fast mindre mys att mina fingrar och tår blev isklumpar. Det var "bara" 10 minus så tycker inte det borde blivit så farligt. Men kallt, det vare. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina bilder!

Svar: Tackar så mycket! :)
Linda Enarsson

2014-01-24 @ 11:50:22
URL: http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0