Vilken hoppträning!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Det är så synd att jag inte fick till att någon kunde fota och filma. För alltså, wow säger jag bara. Min underbara häst visade allt vart skåpet skulle stå med sina snart 17 år. Hur vi än kom hoppade hon i alla lägen, fast jag förtjänade ibland att få en tvärnit. Hon kämpade som en galning igenom serierna och var så duktig!
 
Skritta kunde hon inte heller, för det var att takta eller stå och hoppa på stället. Hon lyssnade på minsta vink jag gjorde och var så lyhörd. Otroligt! Hade varit så kul att få se henne på film! Cia som jag tränade för blev imponerad av den spänst denna häst har trots sin ålder, men vi fick allt lite läxa till nästa gång så det ska vi fixa till med gymnastikhoppning. Jag är så impad och glad över min så otroligt vackra och fina tjej. Jag satt med ett stort leende igenom hela lektionen för alla hennes påhitt om bockningar och hoppa hus fast det var små kryss. Hon är så underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0