En önskelista

 
Mina BIG wanties just nu!
 
♥ Ett Equiline Jennifer schabrak + huva i marinblått och rödglittrig kant. To die for! Synd på prislappen, men när jag och Frida var till Ryttarstugan så klämde jag på det och var såå nära att impulsköpa det!
♥ Vem vill inte ha ett par Freejump Soft Up Pro? Och i svart, för att diskret men snyggt matschas in i min outfit.
♥ Ett fint glittrande armband är alltid snyggt. Till träning som tävling!
♥ Ett Berisbett med tungfrihet i medium, hade Corona velat prova.
♥ Supersnygga Spooksvästen Snoopy i marinblått skulle inte sitta fel att ha i gareroben till hösten.
 
Den dag jag är rik, så ska allt detta finnas i min häst-. stall- eller ryttargarderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0