Fyndat med stort F


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
I går fyndade jag allt från schabrak som jag inte behöver till termoridbyxor. Allt för ett så bra pris att det knappt är sant.
Så nu kör jag en genomgång av allt som finns med på bilderna.
Först är det ett HV Polo schabrak som fyndades och är helt oanvänt(!), sjukt snyggt och glittrar fint.
Sedan är det dom som jag åkte dit för, Back on Track stallbandagen. Vi tog med oss ett skydd som vi provat på Corona och som satt bra. Men spklart inte mitt skydd. Så mätte och testade för att sedan bestämma mig att ta dom. ett set med benskydd, behöver bakskydden då de jag har gick sönder efter taggtråden. Så nu fick framskydden följa med också som reserver.
En sadelgjord i hyffsat skick att kunna byta hopplattan med och en gramantygel som är rundad. Så nu ska min gamla säljas!
Ett remontträns i bra skick men som jag han byta pannbandety på innan jag fotade, ett tråkigt svart följde med. Inga tyglar, för dom ville jag ändå inte ha.
Och på sista bilden så bunkrade jag inför vintern. Ett ländtäcke för att kunna ha dubbla täcken i vinter vid ridning, reflexstigbygelpåsar för att värma tårna och sist ett par termoridbyxor. Så välbehövligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0