Ridbanan vid sjön

Foto: Hanna & Jenniemy | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Nu är andra passet avklarat, ännu ett i dressyrsadeln. Corona var superfin och fokusen låg på att få henne rund, låg och mjuk. Och att jag skulle sitta rätt, kan man väl säga. Corona blev superfin redan efter några minuters trav då jag red igenom henne i går när jag kom hit. Mera om det passet kommer senare.
 
Snälla Hanna tog några bilder först, och sedan tog Jenniemy några med. Så vackert med sjön i bakgrunden. Fridfullt! Förvänta er en drös med bilder, för jag trivs asbra här och det är så fint!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Åh men vad härligt, superfina bilder!

Svar: Tack tack! :)
Linda Enarsson

2014-07-19 @ 11:16:44
URL: http://wilmafur.se
Postat av: Anna

Vilka grymma bilder, lite magiskt med vattnet i bakgrunden! Fin blogg btw! :D Kram Anna från Riderlife.horseworld.se

Svar: Tack tack! Jag har tur att man har personer som vill ta några bilder! :)
Linda Enarsson

2014-07-19 @ 13:37:55
URL: http://Riderlife.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0