Spännande!

 
Nu ska jag berätta, en väldigt rolig sak som jag och min kära Corona ska göra i helgen. Och det är, att vi ska åka iväg på ett träningsläger fredag till söndag. Och jag är så spänd inför fredagen och hela veckan på hur jag ska hinna med allt. Har redan börjat packa så lite är redan klart. Ska även på sambon att ta en sväng in till Wollerts att köpa en transportkrubba som kommer behövas.
 
En till sak är att jag i morgon kommer att få världens fetaste lön. Så det ska bli skönt att kunna lägga undan en massa på sparkontot och kunna betala av pellets och hö när de väl kommer.
 
Tillbaka till träningen i helgen, så kommer både hopp- och dressysadeln att följa med mig dit, så det blir många snygga outfits. Sedan om jag får alla på bild är en annan sak. Och såklart så blir det en massa packning. Som jag inte är så förvånad över. Haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0