Uteritten inställd

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Uppe tidigt i morse för att släppa ut hästarna, mockade och fixade allt i stallet för att sedan ta in Corona igen. Benskydd, sadel och träns med hacakmore. Han skritta iväg kanske 300 meter från stallplanen och sedan börjar det regna. Typiskt!

Så vi vände och tog oss in i ridhuset. Där slängde vi av sadel och upp barbacka. Så mycket bättre! Red igenom henne lite lätt så att hon inte hade träningsverk efter gårdagens hoppträning. Kändes rätt bra ändå.
 
Myste lite i stallet för att sedan få sitt röda täcke på och ut i hagen. Såklart var det bra väder när jag släppte ut hästarna och jag hade kollat väderprognosen som sa inge regn... Så det var bara att täcka vissa av hästarna innan jag åkte hem!

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Det är så himla fint med röda täcken! :)

Svar: Visst är det! :D Det livar upp färgerna en sån här grå dag :)
Linda Enarsson

2014-07-01 @ 14:03:29
URL: http://Coloza.blogg.se
Postat av: Sofia :)

Sv: Ja verkligen! :) Gillar rött i allmänhet till de flesta hästar förutom fux oftast. Väldigt fint både på ryttare och häst! :)

Svar: Rött är den snyggaste färgen, helt klart! Jag har nästan allt i rött till Corona, för hon passar så grymt bra i det! :)
Linda Enarsson

2014-07-01 @ 21:38:28
URL: http://Coloza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0