Corona ♥

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Var upp till stallet nu på kvällen, i långklänning och ballerinaskor, direkt från ett studentfirande. Ibland blir det inte som man tänkt sig! Men vad gör det, på med gummistövlarna och knöt en knut i knälängd på klänningen och så ut i hagen med grimma och grmskaft i högsta hugg. Men min dam ville in, så hon kom snällt traskande mot mig. Vilken tur jag har!
 
Hennes svullnad är rätt oförändrad, så idag blev det att smörja in med kylgele och så hoppas jag att den är bättre i morgon. Håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Josefine ♔

Ganska så skönt att åka till stallet i klänning ibland! :D

Svar: Ja, det var en ganska så skön känsla faktiskt! :)
Linda Enarsson

2014-06-06 @ 22:50:01
URL: http://jlandgrens.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0