Ett minne för livet

Bild härifrån.
 
Om man säger så, jag har så länge velat ha ett tagelsmycke, men har inte kunnat bestämma mig hur det ska se ut och vem som ska göra det. Och för mig kommer det att bli ett minne för livet, så jag vill ha det fint.
 
Så sitter jag och bläddrar på fb och ser en som säljer tagelsmycken, jag hade tråkigt så klickade mig in på sidan och ser denna bild som är ovan. Jag dör. Där är den. Det smycket vill jag ha på mitt armband, för att verkligen alla ska vara säkra på att jag är en hästmänniska in i benmärgen. Så jag tog kontakt med kvinnan som gjorde dessa, och jag som inte är allt för förtjust i guld, ska få det i silver! Och såklart, är det hästskon jag menar. Den är så underbart fin!
 
Om några veckor ska smycket komma hem till kvinnan och då ska hon meddela mig när hon kan göra ett armband till mig. Jag längtar! Kommer bli det finaste tagelarmbandet någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0