Hoppträning 2/6 -14

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Hoppträning stod på schemat idag, och det gick otroligt bra. Trots en häst som stått ute första natten.
Hon var superfin vid framridningen och jag han verkligen trava igenom henne ordentligt innan jag började galoppera. Han dessvärre inte galoppera fram som jag ville, utan vi började med gemensam uppvärmning.
 
Corona var lite slö vid uppvärmningen, eller inte slö, men heller inte pigg. Ja något mitt i mellan verkligen. Men så kom hindrena fram, och öronen åkte fram och sedan gick det undan! Förra veckans träning fick jag rida en större galopp hela tiden, idag. Då var det korta, hon var så storgalopperad idag min lilla häst att vi inte fick plats i kombinationen och serien. Haha! Och det händer inte allt för ofta. Så hon var otroligt reglerbar idag så det känns toppen inför söndagens två starter. Då ska vi rocka banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0