Lite vad som hänt

 
Corona har vilat ett par dagar nu då hon har varit svullen på vänster framben, idag när jag tog in henne för natten hade svullnaden gått ner rejält så jag hoppas på att kunna rida i morgon en sväng.
Så behöver jag förhoppningsvis inte stryka söndagens tävling, men det visar sig.
 
Idag har jag varit i stallet heeela dagen. Började med utsläpp av min dam, för att sedan äta frukost med Angelika och kolla på filmer när hon tävlade gammelmannen Origo, 27 år. Alltså rätt gamla filmer, men de var kul att få se honom i sett esse! Sedan blev det att åka med hennes andra häst Ebba till Mälarkliniken för ett återbesök med senskadan som såg såå mycket bättre ut. Skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0