Min snygga häst

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Försovning, typ. Nu på morgonen. Har gått upp alldeles för tidigt alldeles för många dagar i sträck. Ca 3 veckor tror jag.Så mina bomövningar fick strykas och ett barbackapass blev till istället. Och hon var mycket fin min dam! varför går det så bra utan sadel? Varför kan det inte gå lika bra med sadel? Typiskt.
 
Men här regnar det och kommer att fortsätta hela dagen med, så på med hela outfiten med liner, täcke och hals. Så nu ska hon förhoppningsvis hålla sig hyffsat varm under dagen. A kommer att ta in henne när hon tar in sina egna och så får vi se när jag kommer från jobbet ikväll. Tagga högförsäljning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0