Nya pannband

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Har faktiskt totalt glömt bort att visa er de nya pannbanden som kommit hem till min hästgarderob. Det röda har jag haft ett tag men glömt bort att fota. Och de tvådelade är nytt från i förra veckan.
Man hinner inte med allt här i livet, känner jag.
Men nu kan jag matcha outfits ännu bättre! Så nu kan jag kasta det tidigare tvådelade pannbandet då det knappt sitter några stenar kvar på de... Lite smått irriterande att de var så dålig kvalité på de när jag betalade så mycket... Men men, nu har jag ett nytt, däremot inte lika snyggt men de duger.
 
Har nu även köpt prälor för att kunna knåpa ihop ett eget... Fortsättning följer på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0