Shopping till mig

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
För en gångs skull har jag handlat kläder till mig själv, och det har varit en hel del faktiskt. Väldigt ovanligt. Så nu får ni ett gäng bilder på några av kläderna.
 
Klänningarna, den vita byxdressen och svarta toppen är från Nelly, BHarna och bikinin från H&M ochy sportbhn från Stadium outlet. Jag har även shoppat en funktionströja på Stadium outlet, varit på Thuns och fick med mig ett linne, shorts och en kofta med hem. Även nagellack i en lila glittrig färg från Nelly kom med i paketet.
 
Och det var nog allt som har handlats till mig, men jag känner mig väldigt nöjd och så var det slut på shoppandet till mig för cirkus ett år framöver (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0