Stallet klart!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Mockning, kraftfoder, byte av vatten och hö är nu klart. Även nytt spån är inlagt. Så ikväll får Corona det mysigt!
Jag har även mockat två andra boxar, sopat stallgången, lindat upp de lindor som har använts under tidigare träningar och sist så har jag funderat på vad som ska göras i mitt bås. Och det är nästan klart, i mitt huvud.
 
I båset kommer det eventuell upp nya krokar idag, men det ska upp en spöhållare, stång till benskydd och någon form av täckes/schabrak hängare. Allt är spikat på hur jag vill ha det förutom hängaren för täcken och schabrak. Vet inte riktigt hur jag vill ha den. Sedan skulle jag vilja ha en till hylla som jag tänkte be pappa om att fixa i helgen om han hinner och kan  Jag har alldeles för många täcken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0