Stilterräng

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Tidigare idag, rättare sagt klockan 06.00 i morse, rullade bilen från gårdsplanen. Jag satt i baksätet och höll om min kära kamera. Vi styrde mot Enköping och deras stilterräng för ponny och stor häst ekipage. Frida och Covitha hoppade en P80, min stallkamrat.
 
Och resultatet blev en blå rosett med sig hem och erfarenheter rikare. Och jag fick med mig ännu en fältävlanstävling att träna på, inte lätt med att vara överallt och ingenstans (; Knappt veta vart man ska eller är på väg. Haha. Men kul är det! Så här får ni nu se lite bilder från dagen i ära.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejsan! Jag tävlade också på nynäs och försökte googla mig fram till vem det var som fotade och hamnade bara på din blogg ;) Vet du vem det var? Någon med en svart/röd piké? :)

Svar: Hej! Jag vet inte om det var någon bokad fotograf där, jag följde ett ekipage bara. Så tyvärr vet jag inte :)
Linda Enarsson

2014-06-08 @ 09:04:11
URL: http://blocher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0