Storbakning

Nikon D300s+ Nikkor 35mm/1,8
 
Nu när jag har fyllt år, så vill man såklart baka något gott till alla som kommer. Så i fredags var det bagarstuga här hemma i mitt kök. Jag stod hela dagen och bakade fyra olika sorter. Det som blev först klart var chocklate chip cookies med mars, sedan blev det rabarber och hallonmuffins, mumma! Biskivier med apelsinchoklad och macrons med mango blev det sista som blev klart. Gotti gott! Dessvärre kunde jag inte servera macronerna då dom kladdade ihop för mycket, typiskt för dom var asgoda!
 
Så nu har jag massvis med bakverk hemma, så vissa får bli nerfrysta och kanske att pappa får några. Sedan blir det några kakor med upp till stallet, då blir alla nöjda och glada!

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

ååh så gott!

Svar: Verkligen! :)
Linda Enarsson

2014-06-01 @ 15:39:22
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0