Upd. Planerade tävlingar

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Nu har min tävlingsplanering blivit lite större. Har fyra lokala hopptävlingar och en P&J inplanerade.
 
8 juni - Frösåkers - 95 cm och 1 m
22 juni - P&J, Dannemora - 1 m
28-29 juni - Lurbo - 90 cm och 1 m på lördagen och 95 cm på söndagen.
 
11-13 juli - Hofors - vet inga klasser än
26 juli - Sigtunabygden - 95 cm och 1 m
 
Känns som en rätt bra planering, har en hel del hoppträningar inbokade i juni och så blir de förhoppningsvis någon helgkurs som jag kan vara med på senare. Mycket dressyrträning kommer det att bli i alla fall.
Dressyrtränaren "tvingar" väl en till att starta dressyr minst en gång till, det har hon allt gjort klart för att jag ska.
 

Alla mina planerade tävlingar har strukits då jag jobbar alla helgerna. Jippie! Och som jag har letat efter andra tävlingar. Så just nu ser planeringen ut såhär istället.
 
5 juli - Föreningen Storbyns Ryttare, 90 cm och 1 m
11 juli - Åsebo RS, 90 cm och 1 m
 
3 augusti P&J, Uppsala PK, 90 cm och 1 m
16 augusti - Tierps RK, 1 m
 
Sedan har jag inte planerat mera, men jag hoppas nu på att äntligen komma iväg på dessa tävlingar.

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Riktigt fin häst du har! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Enarsson

2014-06-25 @ 17:29:48
URL: http://Coloza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0