Dressyrträning

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8 & Tamron 70-200/2,8
 
Idag var det dags för dressyrträning igen. Tacka vet ja Angelika som tränar mig frivilligt, och tjatar på mig. Jag är väl en typisk hoppryttare... Haha. Kul i sammanhanget iaf :)
Idag var det fokus på övergångarna. Och dom satt nästan, eller inte alls. Mycket att träna på för min del. Mitt älskade hjärta var superfin och tog varenda övning super! Hon är en sån klocka. Det var även idag att arbeta med gramenen. Det är ju jag som ska tränas mest. Min tjej vet vad hon gör och hon gör rätt om jag gör rätt.
 
Får se när det blir nästa dressyrträning, kanske redan till nästa helg eller strax innan helgen. inget bestämt. Men i morgon är det dags för hoppträning igen! Kul kul. Kan även vara med på ännu en om jag vill, ska bara kolla jobbschemat så har jag två träningar inbokade. Nu gäller det bara att få någon att filma och fota... Som inte är det lättaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0