En morgon i stallet

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Tre boxar är mockade och klara, mat och vatten. Jag har fixat i mitt bås, lite krokar ska upp och så fick jag lite idéer som ska försöka fixas. Och en sak, den kommer bli såå bra! Ska bara försöka att genomföra det. Men med pappas hjälp bör det funka.
 
Såg även att stolparna till Coronas hage var inoljade, min häst har blivit en gnagare mer än en häst... Hm. Hon har pinnar i hagen att tugga på med. Men nu bör hon hålla sig helt borta från staketstolparna. Ska även ta och mocka ur hennes hage någon dag då jag har tid. Kanske i helgen?
 
Och såklart har min dam hunnit med ännu en lerinpackning, jag som ska hoppträna ikväll kommer att få borsta minst 1 timme innan. Alltid lika kul med lera i hagarna.

Kommentarer
Postat av: c

Hon kanske har tråkigt i hagen?
Varför har hon fortfarande täcke på sig? Det är ju typ 10 grader på dagarna nu

Svar: Tråkigt i hagen förstår jag, hon går tyvärr själv och kommer antagligen att få göra det till sommarbetet. Även om jag vill det eller inte.Hon är har täcke på sig för att jag vill att hon har det. Det är ett Amigo täcke där man kan byta liners så det är inte så tjockt.
Linda Enarsson

2014-03-27 @ 21:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0