Licenser hit och dit

 
Har suttit inne på TDB och kollat tävlingar, alltså som jag och Corona ska starta. Första tävlingen beräknas bli på TiRK den 3 maj. Aaah! Jag har bestämt ett datum att börja tävla igen.
 
Den översta bilden är från när jag och Corona tävlade på Lurbo med DIV 3 laget. Laget kom 2a i den omgången. Och det är för 2 år sedan.
 
Så jag har aktiverat Coronas licens för detta år, wow! Och satt och funderade på vilken licenstyp jag skulle välja men tror att jag kör på endagslicenser just för att den övergår i helårslicens när man kommit upp i samma summa. Har kolla men inte hittat allt för många tävlingar innan sommaren i främst hoppningen. Men hittade på ett meeting inte allt för långt bort. Så har alltså två tävlingar inplanerade. Hoppas allt går väl nu så att jag kommer iväg.
 
Men jag kommer att vara på tävlingsplatsen tidigare än 3 maj, då jag har två tävlingar inlpanerade som ska fotas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0