Lugnt ridpass för att bli av med träningsverken

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Sov lite längre än vad jag hade tänkt, vaknar av att solen lyser mig i ansiktet ♥ Helt underbart!
Kastar i mig frukost och drar på mig ridbrallorna, för att sedan ta cykeln till stallet. Den har stått alldeles för länge så det var dags att trampa iväg kändes det som.
 
Mockade och fixade allt i stallet innan jag gick ner och hämtade in mitt hjärta. Borstade och sadlade för att ta oss an ett lugnt ridpass. Efter två dagar av träning så kändes detta som en bra plan. Att bara ta alla gångarter i ett lugnt tempo och rulla på. Ute på en åker. Alltså det var underbart. Hon lyssnade superfint!
 
Väl tillbaka i stallet blev det hårborttagning på hästen, alltså hon fäller så det smalar om det! Så fram med ryktstenen och det bara ramlade hår från henne. Det var rätt skönt ändåt tyckte hon väl. Och så sist ut i hagen där hon fick gå naken. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0