Mys i hagen

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Idag var jag inne i ett mockningsmode, tog mig an 4 boxar bara för att jag kände och ville för det. Alltså, haha. Men tror inte att de som fick mockat kommer att vara missnöjda direkt (; Haha.
Fixade i ordning allt med mat och fixade med lite täcken osv. Plockade sedan ner lite borstar, grimman och hästgodis och så knallade jag ner till min dam i hagen. Fyllde på vatten och slet av henne täcket. Nakenfis!
 
Började borsta och ha mig med henne lös ute i hagen, tog med grimman om hon inte skulle bli missnöjd och vilja gå undan. Men det gick galant. Borstade och myste, gjrode lite övningar och så fick ett tynnre täcke åka på. 10-15 plusgrader men typ storm. Så hon fick ha täcket för att det inte skulle blåsa rätt igenom, hon är ändå rakad till hälften. Så hon misstycker nog inte och njuter nu där ute i hagen och med solen i ögonen.
 
Och medan jag vet att min älskade häst älskar sitt liv i hagen gör jag mig i ordning för att åka och jobba ännu en stängning. Det går bra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0