Mysig dag i vårvärmen


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Upp till stallet direkt när jag vakna, valde att ge henne en vilodag då det kommer bli så mycket ridning framöver. Har mycket roligt på gång! Så jag mockade och fixade all mat och tog med mig en vattenkanna och höpåsar med min ryktväska och kameran ner till hagen. Borstade och pysslade med min dam, pälsglans i svansen, borsta bort all lera och så fortsätta med ryktstenen och försöka göra henne päls lite lättare. Hon tappade pälsen och jag fick mera...

Valde även att tempa henne då det var länge sedan, bara för att checka att allt var bra helt enkelt. Gjorde en fläta i svansen, och så hoppas jag att den är ganska så ren till i morgon. I morgon kommer det hända saker, Erica ska rida Corona och efter det kommer Emelie och masserar min dam. En fin fin dag alltså!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0