Förberedelserna är igång

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Dagen började bra med utsläpp av alla hästarna. Mockade min egna box för att sedan vandra vidare till tre andra. Åkte hem för att ta det lugnt och kolla på Ryttareliten två avsnitt som jag missat. Äta lunch för att sedan åka upp till stallet runt halv 12 och byta vatten i boxarna, mat och allt som hör till dessa fyra boxar. Lunchade hästarna och efter att ha mockat ut en kärra ur Coronas hage blev det att sätta sig och börja smörja. Så nu är träns, martingal och benskydd klara. Fixade och donade med allt som ska med och funderade en massa.
 
Har även ställt fram saker inför kvällen, det blir ett dressyrpass för Angelika för att verkligen få en fin och genomriden häst till i morgon för att sedan duscha henne och knoppa. Så jag har en del att göra ikväll. Då är det bra att vara förberedd med en del saker. Då jag redan har putsat stövlarna inför i morgon så blir det mina röda Tretornstövlar på träningen ikväll, med ett pullarträns. Oj så snyggt vi kommer att vara! Haha. Men så får det vara idag, för i morgon smäller det!

Kommentarer
Postat av: my

Ska också tävla imorgon. Lycka till :D

Svar: Tack tack! Och lycka till till dig med! :)
Linda Enarsson

2014-05-02 @ 16:57:40
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0