Glittrigt och fint, schabrak + huva

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Nu har det äntligen kommit! Som jag har väntat, och väntat och väntat på detta snygga schabrak. Det är beställt från Börjes, men det har inte funnits i lager på vääldigt länge och jag beställde kanske i februari? Men nu när det är här, kommer även det att få följa med på nästa hopptävling den 8 juni. Jag är så spänd och vi kommer vara så snygga!
 
Nu har jag helt enkelt för många schabrak som jag inte hunnit änvända vid tävling att jag blir förvirrad varje gång jag ska behöva välja. Haha. Vet inte om det är bra eller dåligt. Men många schabrak har jag att inviga!

Kommentarer
Postat av: tove

Super snyggt!! Påminer väldigt mycket om Equline schabrakrn, (super bra alltså). Känns kvalitén ovh passformen bra?

Svar: Ja men visst! Som jag har sett nu så tycker jag att det är väldigt bra kvalité på det, känns som det kommer hålla länge, lite tveksam om glittret sitter kvar, men det visar sig efter första tvätten. Har inte hunnit lägga det under sadeln än, så där kan jag inte svara på, men det har en lite högre manke, som jag gillar. Älskar Lami-cell schabraken för det. Så jag hoppas att det kommer ligga kanon! Men ska provrida i det först (;
Linda Enarsson

2014-05-30 @ 12:13:20
URL: http://ttie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0