Nom nom

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Efter att ha fixat allt i stallet med mockning och mat så knallade jag ner till hagen och mitt hjärta. Borstade på henne och myste lite i hagen. Hade varit ute i stallet vid 7 på morgonen - efter 4 timmars sömn - för att byta bandaget, som är bland de sista tänkte jag. Såren ser så bra ut nu.
 
Efter en massa borstning och spraya med flugmedel, mata med äpplen osv så kom solskyddskrämen fram, spf 30. I väntan på att spf 50 ska komma hem så får det bli "bara" 30 nu. Min lilla dam bränner upp nosen så lätt, så nu är det bara att börja i tid helt enkelt. Åker upp i kväll för att bandagera om och så blir det lika måndag morgon, Sedan skippar vi bandaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0