Till Strömsholm

Nästa vecka, nästa lördag, då sitter jag bakom ratten i bilen och styr mot Strömsholm slott för att kolla in nationaldagastävlingarna. Jag har än så länge med mig två flickor från stallet, så jag blir inte ensam. Kameran kommer att följa med såklart, men även plånboken.
 
Men vi åker dit för att kolla på terrängen som går av stapeln på lördagen ca kl 12.30, så den missar vi inte!
Såklart ska mässan gås igenom och jag skulle behöva en ny kortärmad tävlingsskjorta, så jag har spanar in några stycken och denna från Kingsland gillar jag mycket! Men det visar sig vilken som följer med hem. Sedan behövs det lite strumpor, ett par gula och röda strumpor, för att matcha nya snygga outfits. Jag hoppas få med mig allt hem, men det visar sig vad det blir i slutändan. Tomhänt kommer jag nog inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0