Tittat på

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Några bilder från dagens ridning, jag gjorde i ordning Corona, men Angelika red. Min dressyrtränare. Då jag inte är helt frisk än så valde jag att göra så, och att Angelika kan rida Corona på ett helt annat sätt och hjälpa mig att stärka Corona på hennes sämre punkter helt enkelt.
 
Så det var intressant att se henne rida min dam, men samtidigt tycker jag att det är hemskt och skitjobbigt. Men det är så nyttigt och jag kan inte jämföra mig med Angelika då hon tävlar väldigt mycket högre än mig i dressyr, typ MSV nivå.
 
Så idag var det helt enkelt läktaren som gällde med kameran och förste hästskötare! Hah, men i morgon är det min tur att rida. Då är det hopptränng på schemat, och snälla Stina följer med mig och tar massor av bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0