Gymnastikhoppning


I onsdags var det ett gymnastikpass på schemat, Corona skötte sig bättre än bäst! Jag red fram med graman, bland annat för att vi inte har sett bommar på ca 3-4 veckor. Så en pigg tjej var det, och för jag ville att hon skulle jobba genom hela kroppen och inte kunna fuska. 

Jag har en drös med bilder och även film, men de ligger kvar på kameran... Men en ny hårddisk är på väg till datorn, så förhoppningsvis kan jag blogga bättre snart. Därav typ ingen bloggning alls, tar sjukt lång tid att skriv från mobilen. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken sjukt fin häst du har! :)

Svar:
Linda Enarsson

2014-11-21 @ 20:25:32
URL: http://sofiaeriksson.blogg.se
Postat av: Tova

Oj vilken fin häst du har! Den ser nästan precis ut som min Mammas förra häst Minelli...:)

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Enarsson

2014-12-01 @ 12:16:16
URL: http://tovahlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0