Resultat Gävle RS

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Bästaste Stina var med ännu en gång och det var bara hon och jag faktiskt. Så jag har ni kört min egna häst i transporten för första gången!
 
90 cm Stilbedömning - 12 hinderfel + tidsfel
J.a.g  r.e.d  s.ä.m.s.t. Nej föresten, värre än sämst. Jag var så dålig att jag inte skulle hoppat klart banan. Så dålig. Men min häst kämpade på bra! Vi fick med oss två bommar ner och det blev ett stopp då jag red så dålig väg att till och med Corona protesterade. Så minuspoäng till mig!
Men då det var stilbedömning tycker jag ändå att hon gav bra med feedback och ändå höll siffrorna bra på mig. Så alltså såg det bättre ut än vad jag kände. Kanske tur det. Fick 48 p av 70 på bedömningen. Mestadels 7or. Och hade jag ridit som man ska så hade poängen defenitivit blivit högre. Så hem och kämta på!
 
100 cm - 0+0 fel(!) 10e placering(!!!!!!!!)
Vi tog revansch, kan man verkligen säga. Jag red Corona från det att jag satt upp till att jag satt av. Hon var så grym! Världens bästa Corona! Vi kom lite tokigt in på kombinationen båda gångerna men hon räddade mig min änglahäst, vackra underbara! Jag red inte mot klockan alls, utan var hel överlycklig att ha kommit till omhoppning. Vår första tillsammans. Men det visade sig att det räckte till en 10e placering av 50 starter och 13 placerade. Underbar känsla!
 
Och såklart en film från dagen, jag hoppas ni inte behöver kritisera min ridning allt för mycket i första klassen, jag vet att den är dålig.
 

Kommentarer
Postat av: Josefine ♔

Lerigt och härligt där! ;)

Svar: Ojah! De var bara att bada häst när man kom hem och fick tillgång till vattenslang (;
Linda Enarsson

2014-11-04 @ 11:00:53
URL: http://jlandgrens.se/
Postat av: my

Såg superfint ut grattis! D:

Svar: Tack! :)
Linda Enarsson

2014-11-04 @ 15:50:27
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0