En mysig häst har jag!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Ett barbackapass i ridhuset blev dagens ridning, inte alls vad jag hade tänkt mig. men med jobb till 16, hemma 16.30 för att trycka i mig mat och byta om, 17.00 i stallet, 17,30 på hästryggen ungefär och 18.30 stallmöte. Alltså väldigt tajt med tid. Men allt går bara man vill! Ett lyckat stallmöte och rätt bra pass ändå, känns skönt.
Nu klarar vi in och utsläppen i 6 veckor till. Upp till stallet en sväng till efter mötet för att slänga ut frukosten till hagen för morgon bitti.
 
Och i morgon ska det regna en hel del, igen. Och jag skulle behöva impregnera ett av mina täcken, trodde inte att det skulle behövas... Men men, ska försöka fixa det så fort som möjligt. Tyvärr har man ju ingen egen tvättmaskin att kunna göra det i, så ska se mig omkring vart jag kan göra de billigast och närmast ungefär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0