En mysig skrittur i höstens färger

Nikon D300s + Nikkor 50mm/1,8
 
Idag var det skritt som gällde, jag hade mockat och fixat all mat innan jag hämtade in Corona. Borstade, myste och la på ett täcke, satte på benskydd och tränsade. Sedan blev det en barbackatur ut i skogen. Vi kollade in alla de nya färgerna som träden har skiftat till. Mycket vackert! Corona var pigg och glad, för att ha hoppat i två dagar... Men de är tur det! Att hon gillar hoppningen så mycket att det inte gör att vi tävlar på söndagen och tränar på måndagen.
 
En skrittur på ca 40 min för att sedan mysa lite till i stallet och sedan släppas ut i regnet. Usch vad jag hatar regn. Men Corona var påklädd så hon bör inte frysa direkt.
Hon har även fått inviga nya grimman ordentligt, så nu är det ny grimma och grimskaft som gäller för Corona. Helt i rött, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0