Galopp bland löven

Nikon Coolpix s3300
 
Uteritten blev inte alls som jag hade tänkte mig. Jag skulle galopepra längs grusvägen, bara låta henne rulla på och jag skulle inte behöva göra så mycket. Låta Corona sköta tempot. Så visar det sig att älgjakten har börjat och såklart håller dom till i skogarna där de bästa ridvägarna är! Jahapp, så var det med den galopprundan tänkte jag och red åt andra hållet. Det blev en kort och ganska så kravlös tur, mycket skritt och lite galopp.
 
Det blir inte alltid som man tänkt sig, så typiskt! Fast jag visste att älgjakten började i måndags så blir man lika besviken varje gång man vill rida ut och inte får rida där man vill. Men men, väntar man någon vecka så brukar de gå bra att rida där senare, fast fullt utrustad med reflexer såklart!

Kommentarer
Postat av: evie

Lika tråkigt varje gång det inte blir som man tänkt sig men låter som att ni fick en trevlig runda i alla fall :)

Svar: Jo men precis, så nu får man vänta med att rida i skogen ett tag. Mycket skrittjobb kan löna sig i slutändan :)
Linda Enarsson

2014-10-14 @ 19:53:24
URL: http://evieastrom.se
Postat av: Amanda

Man får vara på sin vakt, dom är skjutglada de där älgjägarna ;)

Svar: Speciellt när det är första veckan för dom! :))
Linda Enarsson

2014-10-14 @ 21:45:03
URL: http://teamsw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0