Gott och blandat påse

 
En snabbis till stallet för att mocka och fixa all mat, ner till hagen och kolla så att Corona höll sig varm under täcket. Såg även att vattnet behövde bytas, så de fixar jag när jag kommer upp igen!
 
Hem till mamma för att hitta en sprayflaska, tejpa den och skriva en liten text. Hem igen för att kolla tvätten och byta den. För att nu sitta här och skriva detta inlägg. I väntan på att Börje ska komma, då vi ska ut och övningsköra! Haha, låter som att jag är 16 och ska köra bil för första gången. Men nej, så är inte fallet.
 
Inse att regnet kom och att jag inte kan impregnera ute, som jag hade tänkt mig så vet inte riktigt hur jag ska göra, hoppas att jag kan lyckas pricka in en stund mellan regnskurarna för att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0