Isolerad vattenbalja

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Har faktikst glömt bort att visa er den isolerade vattenbaljan som jag och sambon lyckades pyssla ihop. Det bästa med allt var att jag endast behövde köpa själva vattenabaljan och allt annat fanns hemma. Eller, hos min pappa och sambons jobb. Lastpall, pallkragar, frigolit, fogskum, balja och silicon. Tror att det var typ allt som den är byggd av. Mycket smidigt! Faktiskt mycket lättare än jag trodde. Sambon fick hålla i de värsta verktygen, typ som sågar och jag tog mig an skruvdragaren. Vi byggde samtidigt en låda att kunna ha mina fodersäckar i. Nu kommer inte råttorna åt dom! Hah!
 
Det visar sig hur många minusgrader denna balja klarar av, jag hoppas på att hon kan ha vatten ner till -10 grader. Men det återstår att se!
 
Annars har jag haft utsläpp av hästar, mocat och fixat åt Corona och nu är jag hemma igen. Har en tendens att fastna i stallet längre än vad jag behöver. Men det är väl de som är så charmigt och roligt med stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0