Lite regn skadar inte

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Jag tänkte göra en selfie på uteritten, men det regnade och min telefon blir helt muppad av det - trots att den är "vattentät"... - så det blev ingen snygg regnselfie idag. I stället blir det lite bilder på Corona i stallet, Det blev reflextäcket på då det är älgjakt i skogarna, en småfryssen Corona kom in i stallet, så fleecefodrat ländtäcke är perfekt! Har även så att jag kan ha dubbelt, när det blir som kallast.
 
En sväng i skogen, på en Corona som vilat i två dagar, ja hon såg spöken överallt. Haha! Som Matilda sa, hon dog rundbalsdöden ett par gånger under ritten. Dom kör rally på den ibland och då är det vita rundbalar som står i kurvorna, mer eller mindre hela.
Men en fin Corona satt jag på utöver nära-däden-upplevelserna för henne. Lång och låg, bjöd på bra framåt och var bärig och fin.
 
Efter vår fina tur så blev såklart sadeln blöt, så det var bara att börja smörja det värsta. Men nu blänker den fint igen! Corona har även fått på sig halsen till stalltäcket, då hon har stalltäcket under utetäcket i hagen, kände att hon blev för kall. Så nu kan hon mysa runt i pyjamasen ute i hagen!

Kommentarer
Postat av: Marica

alltid lika fina bilder, jag har mailat dig :)

Svar: Tack så mycket! :) Jag har precis svarat!
Linda Enarsson

2014-10-24 @ 12:14:33
URL: http://maricalindbeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0