Mysiga häst!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
En sån där mysig morgon i stallet, helt själv, bara jag och mitt hjärta. Regnade inte ens i morse, så jag började med att mocka och fixa allt i stallet för att sedan ta in Corona och borsta läänge på henne. Mysigt sa hon!
Kliade bakom öronen och borstade i ansiktet. Fina häst! Corona njöt verkligen av allt!
 
Tyvärr upptäckte jag att någon har tagit allt mitt hästgodis... Fy vad tråkigt. Hade mer än hälften i en påse och idag var påsen tom. Varför kan man inte köpa eget för? Så farligt dyrt är det inte med just hästgodis. Men men, jag får väl köpa nytt igen då...
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh, så underbara bilder!

Svar: Tack! Hon är bra fin min lilla dam :)
Linda Enarsson

2014-10-09 @ 13:06:30
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh vilka mysiga bilder! :)

Svar: Tack!, visst blev dom! Med dimman :)
Linda Enarsson

2014-10-09 @ 19:12:56
URL: http://turbosuit.blogg.se
Postat av: Matilda

hästgodiset står det så att en hund kan komma åt de? jag har varit med om att en hund har varit "tjuven" på mitt hästgodis. tydligen tycker även hundar om de ;)

Svar: Nja, det står på en hylla i en väska. Och så har jag dörr in till båset så det är liten chans :)
Linda Enarsson

2014-10-10 @ 05:28:52
URL: http://wibbans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Möss troliga tjuvar så här års :P

2014-10-10 @ 16:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0