Ny snygg boxskylt!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Min nya och supersnygga boxskylt har kommit! Och den är nu även uppskruvad på Coronas box, faktiskt såg den såå mycket bättre ut i verkligheten än vad den gjorde på hemsidan. Om jag får säga det själv.
Den är från Gravyrbutiken.se.
 
Visst är den snygg?!
 
Vill du ha en likadan eller något annat roligt från Gravyrbutiken,se?
Här ger jag alla mina läsare en rabattkod hos dom!
Ange denna kod och du får 15% rabatt på hela sortimentet! Bra va?!
Rabattkod: BLSA14
(knappa in rabattkoden i kassan för att erhålla rabatten)

Kommentarer
Postat av: Josefine ♔

Åh jäklar så snygg!! Kanske värt att klicka hem en till min pålle med! :D

Svar: Den är såå mycket snyggare i verkligheten! :) Jag blev väldigt positivt överraskad när jag öppnade brevet :)
Linda Enarsson

2014-10-28 @ 22:59:42
URL: http://jlandgrens.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0