Resultat Högbo RK

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Alltså kolla in vilka fina bilder! Takc underbara Stina för så sjukt fina bilder!
 
90 cm - 0 fel
En riktigt bra runda! Har inte allt för mycket att säga till om, jag la henne lite nära på nåt hinder men hon var så taggad och vi var dom snabbaste med tiden! Haha, hon hade motor och lite till! Så sjukt fin, otroligt vackra häst!
 
1 m - 12 fel + tidsfel
Allt började väldigt bra, framhoppningen var kanon och likaså första och andra hindret, sedan klantar jag mig väldigt mycket och rider på ett framåtläge som inte Corona backade upp. Förståligt. Och så blev det ett fjantstopp på hindret efter med. Och så ett sista pet på ett senare hinder. Så surt! Hade jag inte gjort första stoppet hade vi säkerligen nollat även denna runda, hon var så fin! Min vackra kämpe!
 
Men vi var klart snyggast på tävlingplatsen!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine ♔

Så fint att du typ matchar alltihop :D

Svar: Det är mycket kul! :) Därav att jag gör det.
Linda Enarsson

2014-10-21 @ 09:12:48
URL: http://jlandgrens.se/
Postat av: Marica

Jäklar vad snygg eran outfit är på dom första bilderna med scapa schabraket, passsade sååå bra :D

Svar: Tack! Corona passar fruktansvärt bra i den färgen! :)
Linda Enarsson

2014-10-22 @ 10:23:57
URL: http://maricalindbeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0