Resultat Lurbo RK

Foto: Ebba | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
90 cm - 0 fel (!!!)
Där satt den! Första starten med 0 fel, så j*vla glad! Så fin hon var, min fina dam! Hon var precis där jag ville ha henne, genom hela banan, jag kunde bara sitta och följa med och hon lyssnade på minsta vink. Så underbart! Äntligen har vi spräckt vår trend med 4 fel!
 
100 cm - 4 fel
Vi fick en dålig framhoppning, hindrena var högre än vad dom fick varal. Men efter att alla hade sänkts till rätt höjd och Corona hade lugnat ner sig lite, så fick vi till några bra språng. Valde sedan att skritta iväg tidigare än vad jag behövde för att lugna både henne och mig. Hon var kanonfin inne på banan! Tyvärr får vi med oss hinder nr 3, attans! Jag hade ingen aning om att vi rivit så var på väg till omhoppningen när domaren avbröt. Typiskt.
Vi hade inte samma känsla som i första klassen, men det är mer än godkänt och hon skötte sig så bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!!! Bra jobbat!!

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Enarsson

2014-10-05 @ 23:07:31
URL: http://www.jessica-hast.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0