Söta shetlandsponny

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Hästarna går i sina hagar, Coronas box är klar, maten fixad, vatten påfyllt i hagen, stallgången sopad och en liten Diana står inne i sin box. Stackarn har feber och äter väldigt dåligt. Veterinär är såklart med i bilden, men det är ägarna som bestämmer hur de ska göras. Helt enkelt.
 
Ja annars, så ska jag åka och jobb ett par timmar, sedan blir det hoppträning ikväll på mitt hjärta, endast lågt och få skutta runt lite. Trevligt! Jag ska även visa er något som jag fick hem i brevlådan igår.

Kommentarer
Postat av: Elina Eriksson

Nämen så sjukt söt! Jag älskar shettisar <3

Svar: Så sjukt söt! Med sin små lurviga öron :)
Linda Enarsson

2014-10-20 @ 12:29:35
URL: http://www.elinaweriksson.blogg.se
Postat av: Lydia

Åh vad söt! :)

Svar: Visst är hon! :)
Linda Enarsson

2014-10-24 @ 19:46:20
URL: http://lydiaathieme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0