Travlängningar

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Testing av nya schabraket blev det idag! Visst är det snyggt? Ganska dålig bild men hoppas ni ser ändå.
Jag lindade till och med alla fyra benen, wow! Var aslänge sedan jag gjorde det faktiskt. Så kändes skönt när man väl gör det.
 
Så tänkte man ta världens snyggaste outfit-bild på Corona, men så kom jag på att det är dags för ländtäcke typ varje dag från och med nu, och så var hon verkligen med på noterna och hade öronen framåt, som ni kan se. Haha.
 
Men till ridpasset, hon kändes mycket fin och vi tränade mestadels övergångar och att hon ska gå stadigt i formen, speciellt i vänster varv där vi har lite svårigheter. Tycker ändå att hon gick väldigt bra, och så fick jag kommentaren från Erica som bekräftade att hon var så fin som jag tyckte hon kändes. Kul! När det börjar falla på plats. Reflekterade idag över att vi inte har de dära krigen längre, som vi lätt kunde få minst en gång varje ridpass, utan nu är det mera arbeta bort det som kommer fram. Corona är alltså mera samarbetsvillig och mjuknar lättare nu. Skönt!
 
Efter att Erica och Sussie hade tömkört klart sina ponnysar så var jag kvar en stund till för att verkligen känna på Corona. Och det ser ni i filmen, däremot fick jag inte med dom bästa och snyggaste längningarna.
Men visst kan hon allt?!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine ♔

Åh, alltså hur får du så himla tydliga bilder? :o När jag laddar upp mina här så har dem ofta en tendens att bli lite typ sprakiga :(

Svar: Svårt att förklara, men jag sparar alltid bilden på datorn, när jag redigerat den, i den storlek som ska vara på bloggen. Och så laddar jag alltid upp bilderna i 1000 px när de ska läggas in i inläggen :)
Linda Enarsson

2014-10-31 @ 23:48:18
URL: http://jlandgrens.se/
Postat av: Josefine ♔

Haha tack för dina svar ;) Men du har inte 1000px i dina inlägg eller? :o Du har aldrig haft problemet att bilden blivit liksom "för stor" så att blogg.se helt enkelt säger nej typ haha?

Svar: Det är för att jag sparar bilden när jag redigerar den i 680 px, som jag då har på min blogg :)
Linda Enarsson

2014-11-03 @ 22:29:29
URL: http://jlandgrens.se/
Postat av: Josefine ♔

Jahaa!! Åh haha ber om ursäkt för att jag var lite onödigt trög där ;) Men tack så jätte mycket för tipset! Ska absolut testa det och se om det blir lika bra kvalité som du har! :D

Svar: Det är så lugnt :) Hoppas det blir bättre nu :)
Linda Enarsson

2014-11-03 @ 22:51:32
URL: http://jlandgrens.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0