Ännu en till häst

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Igår och idag har jag även tagit hand om "lilla" Micke, 5 år gammal på 175 cm. Hans matte blev sjuk och då rycker man ju såklart in! Så det har varit mockning av en box till, en skitgris i jämförelse med min donna som gör allt längs väggen och går sedan aldrig i det. Min tjej är för fin för att gå i sitt eget! Eller andras för den delen.
 
Det har varit en hel del mera hö, eller hösilage som denne herre äter, många kilon extra! Typ bara hans två frukost och lunchpåsar är Coronas totala kilon om dagen! Hahah! Då kan man förstå hur stor denna kille är och hur liten Corona är. Fylla vatten och mocka Mickes sjukhage då han är konvalecent. Sist gick jag även en runda med honom då han ska skrittas 30 min för hand. Och det gick bättre än förväntat! Han höll sig på marken nästan hela tiden förutom då en fågel flög ur diket, förstå att den lilla fåglen skulla äta upp honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0