Årets första terrängträning!

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Första träningen är nu gjord, och vi hade så roligt! Även fast jag tycker det är läskigt på en del av hindren. Corona taggade på bra och klippte alla hinder med lätthet! Och då är de fasta hinder upp till 1 m höga. Men som ni kommer se på filmen så är det jag som blir lite skraj och inte vågar rida an vissa av hindren och då blir Corona förvirrad som inte heller kan det här med fälttävlan. Men jag har en fin kämpe som hoppar alla typer av hinder på alla olika sätt.
 
Vissa av hindren så hoppar hon mig ur sadeln, för hon tycker det är lite läskigt men blir övertygad om att vi ska över från min sida, duktig tjej! Det är riktigt roligt! Men vi kommer inte att tävla i det, vi gör detta endast för träning, boosten som blir av den efter och för att det är så himla roligt!
 
Stina är bäst och fotar grymma bilder! Försåg mig med vatten och var som vanligt min bästaste hästskötare! Och tack till Tove, som lotsar oss alla gröngölingar över och mellan alla dessa konstiga hinder!
 

Kommentarer
Postat av: TS

Gud va snygg sits du har!

Svar: Tack så sjukt mycket! Uppskattas mycket av att läsa sånt här! :D
Linda Enarsson

2015-04-27 @ 13:34:28
URL: http://ssamurai.blogg.se
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

Svar: tackar! :D
Linda Enarsson

2015-04-27 @ 20:05:22
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vad roligt! Vad duktiga ni var :D
Det där vill jag också prova nångång :)

Svar: Tack så mycket! Det är superkul! En kul brytning mot all dressyr och hoppning man gör annars på ridbanan :)
Linda Enarsson

2015-04-27 @ 20:17:39
URL: http://fridapluppjakobsson.blogg.se/
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Åh vad kul med terräng :D

Svar: Det är så galet roligt! Och Corona taggar till så sjukt! :D
Linda Enarsson

2015-04-27 @ 20:24:27
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0