En underbar uteritt!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Behöver jag säga att min häst är vacker?
 
Tidig morgon i stallet med utsläpp av alla hästarna plus ponnysar. Mockning ochg fix av mat till Corona för att sedan gå ner och köra ut två skottkärrar från hagen. Halva kvar.... In med Corona och en uteritt stod på schemat. Ett bra val känner jag nu. Corona var superfin och vädret var kanonbra! Kunde verkligen inte valt en bättre dag känner jag.
 
Nu är jag duschad och ska till sjukhuset alldeles strax, sedan blir det mathandling och resten av dagen blir till för muffinsbak! Det är dags att börja när man ska göra så pass mycket. Och det är till cafeterian under helgens tävlingar med hemmaklubben! Så taggad!

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin bild

Svar: Tack! :D
Linda Enarsson

2015-04-07 @ 11:52:17
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞

Så härligt! <3

Svar: Om det var! :D
Linda Enarsson

2015-04-09 @ 12:41:13
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0