New In!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Dålig bild på tränset, men det kommer bättre ikväll!
Ett 4-pack klarblå benlindor från Eskadron hämtades idag ut på ICA, och dom kommer att användas senare på träningen. Även har jag lyckats fota tränset som kom tidigare i veckan. Så detta är lite av dagens outfit på träningen. Klarblått, bling, lackat och snyggt!
 
Som tur är har jag Stina med mig idag så det kommer ett gäng med bilder och eventuellt en film om jag känner mig nöjd med träinngen! Så håll utkik senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Åh vilka snygga benlindor! :d
kram

Svar: Dom är skitsnygga! Och passar vår outfit perfekt! :D
Linda Enarsson

2015-04-22 @ 17:56:18
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0