Nyhter från Hööks!

 
Dessa godingar skulle man ju inte klaga på att få köpa hem. Vita ridhandskar kommer att införskaffas snart, då jag inte har några egna till dressyrtävlingarna som kommer snart. Dessa är från Roeckl, så antar att de är mycket sköna!
 
Ett nos nät till sommarens uteritter och transportturer. Jag hr en känslig Corona sommartid och behöver skydda henne så mycket jag kan. Hon åker bland annat med flugtäcke i transporten.
 
Sist men inte minst, filten och kylväskan, förstå vad mysigt jag och Stina ska ha det på tävlingsplatserna när vi har dessa snygga prylar med oss! Den kylväska jag har idag är aningen stor så det blir otymplig. Så dessa skulle inte sitta fel!
 
Och allt kommer såklart från Hööks! Från deras nyheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0