Resultat Björklinge RF

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
90 cm - 0 fel!
Nu satte vi den! Mycket fin Corona som ställde upp för mig denna dag. Kändes verkligen kanonbra!
 
1 m - 4 fel
Jag tappade galoppen efter kombinationen så Corona blev alldeles för lång och vi fick med oss räcket efter. Typiskt! Sedan glömde jag sista hindret, kommer på det och rider an. Får sämst anrdining och hänger inte med alls. Men men! Mycket nöjd med min dam som hoppat så bra.
 
Film såklart från dagens klasser! Och så kan jag även säga att detta var min sista 90 cm klass, hädanefter är det 1 m och uppåt som gäller!
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

Svar: Det tackar vi duktiga Stina för :D
Linda Enarsson

2015-04-12 @ 11:56:22
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0